Pradėtas tyrimas dėl lėktuvo Boeing 737-476 skrydžio avarijos, įvykusios netoli Tarptautinio Vilniaus oro uosto
Teisingumo ministerijos Transporto avarijų ir incidentų tyrimo skyrius pradėjo saugos tyrimą po to, kai lapkričio 25 d. anksti ryte buvo informuotas, kad lėktuvas „Boeing 737-476“ nukrito netoli Tarptautinio Vilniaus oro uosto.
Lėktuvas „Boeing 737-476“ (nacionalinis ir registracijos ženklai EC-MFE), naudojamas oro linijų bendrovės „SwiftAir“, (skrydžio Nr. BCS18D) skrido maršrutu iš Leipcigo oro uosto, Vokietijos Federacinės Respublikos. Vadovaujantis pirmine informacija, lėktuve buvo 2 įgulos nariai ir 2 keleiviai.
Teisingumo ministerijos Transporto avarijų ir incidentų tyrimo skyrius apie lėktuvo avariją informavo lėktuvo registracijos ir naudotojo valstybės Ispanijos Karalystės saugos tyrimų instituciją (CIAIAC), lėktuvo projektavimo ir gamybos valstybės Jungtinių Amerikos Valstijų saugos tyrimų instituciją (NTSB), Tarptautinę civilinės aviacijos organizaciją (ICAO), Europos Sąjungos aviacijos saugos agentūrą (EASA) ir Europos Komisiją (EK). Taip pat paprašė Europos civilinės aviacijos saugos tyrimų institucijų tinklo (ENCASIA) ir Vokietijos Federacinės Respublikos saugos tyrimų institucijos (BFU) pagalbos.
Saugos tyrimo tikslas – užkirsti kelią avarijoms ateityje. Saugos tyrimu nesiekiama nustatyti, kas kaltas ar atsakingas. Saugos tyrimas yra nepriklausomas nuo teisminio ar administracinio proceso, kuriuo siekiama nustatyti, kas kaltas ar atsakingas, nėra su juo susiję ir neturi jam poveikio.
Tyrimas pradėtas vadovaujantis 2010 m. spalio 20 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) Nr. 996/2010 dėl civilinės aviacijos avarijų ir incidentų tyrimo ir prevencijos, kuriuo panaikinama Direktyva 94/56/EB Nr. 996/2010 nuostatomis.
Teisingumo ministerija
Komentarai (0)